Veelgestelde vragen
Is de prijs op de site vast?
Bij sommige producten is de prijs vast, bij andere is het mogelijk om hierover te onderhandelen. Bel/mail ons om dit bespreekbaar te maken.
Wanneer wordt mijn product geleverd?
Bij ieder product staat of het voorradig is of niet. Heb je gekozen voor verzending en heb je voor 17.00 uur besteld dan zal het dezelfde dag verzonden worden zodat je het bestelde binnen 2 werkdagen zal ontvangen.
Kan ik inruilen bij BeBo Goods?
Jazeker, biedt het altijd aan. Wij zullen u een handelsprijs geven voor de in te ruilen goederen.
Welke betalingsmethode zijn er mogelijk?
U kunt online direct via iDeal afrekenen, wanneer het goederen betreft die u af komt halen dan kunt u ter plekke contant betalen of geld overboeken via de bank. U kunt bij ons (vooralsnog) niet pinnen.
Wanneer staan mijn producten klaar om af te halen?
U krijgt bericht zodra de goederen klaar staan om af te halen.
Kan ik ook buiten de openingstijden afhalen?
Bel ons om de exacte tijd af te spreken, we denken zoveel mogelijk met u mee.
Kan ik een product reserveren?
Uiteraard kan dit, bel ons om dit af te stemmen. Bij sommige producten kan het zijn dat we een aanbetaling vragen. Dit is afhankelijk van het product en wanneer u het af wil nemen.
Ik heb een klacht over een product, wat nu?
Bel/mail ons en we kijken samen naar een passende oplossing.